Alla inlägg under januari 2009

Av mitt-liv- - 30 januari 2009 22:23

du är så söt

du är så fin

jag älskar dig så men, inte som du tror

mer som en bror


jag vill inte att du ska tro..

lev inte i en lögn för mig

men det är så svårt att säga till dig


du är så snäll och rar

du är den ända som bryr sig

och frågar hur jag mår nästan varje dag

jag vill bara krama dig

och aldrig släppa

jag vill bara blunda och hoppas tiden stannar


du är så snäll och jag älskar dig

mer än nån annan

du lämnar mig inte?

Inte nu, när allt är så hemskt

När jag verkligen behöver dig



Av mitt-liv- - 22 januari 2009 22:59



would anybody care if I took a knife through my heart and scream

not for pain but the joy to leave

because if you leave me here so lonely and cold

I promise that I will feel the largest pain of my life

and I do`n know if I can survive a life

without you by my side


 


Av mitt-liv- - 20 januari 2009 20:21


How many times do people deserve a second skans?


How many times can I help you when you fall down?

How many times more can I lift you up on your weak legs?

How many years will they take before everything is good?


I can give you a hug and make you stand right

But I can`t promise that I will be here all your life


sorry

Av mitt-liv- - 19 januari 2009 19:42

skulle min smärta betyda nåt för dig?

Om jag sa exakt hur mycket shit som du drabbat mig

Hur mycket smärt

Hur mycket hat


Jag känner mig så jävla död idag

Men.. jag gör ju det var dag


Försöker överleva alla ändlösa timmar på dan

Jag mår så dåligt

Är de normalt?


Skulle du bry dig om jag gick?

Och inte vände mig om

Skulle du fatta hur mycket jag älskar dig

Om jag gjorde så

Eller skulle du se det som ett svek

Och ge mig dendär blicken

Den besvikna blicken fylld av tårar

Som jag önskar att jag slapp beskåda

Av mitt-liv- - 19 januari 2009 19:13



är det verkligen så fel att seja, att jag lider?

är det verkligen så fel att seja, hur jag mår?

Är det verkligen så fel att berätta om mitt djupa sår

Är det verkligen så fel att släppa en tår?


Hur länge är det meningen att jag ska hålla det kvar

Kan jag få släppa ut det nån dag?


Jag vet att alla kommer må bättre om jag inget sejer

Jag vet att du vet

men du hoppas på att jag ska hålla tyst 

Så du kan fortsätta leva ditt ”perfekta” fantasi liv

Där allt är av plast och du kan göra som du vill

Med tystnad runt omkring


Av mitt-liv- - 18 januari 2009 23:00

Jag lämna mitt rum olåst i tre timmar

Du gick in så fort jag hunnit försvinna

Grävde efter saker som inte var dina

Ser det som ett nöje med min pina


Vad är ditt problem

Du spenderade aldrig nå tid med mig när jag var liten

Varför ska du börja bry dig nu?

Fattar du ens logiken


Du kunde åtminstone get mig en kram på min femte födelsedag

Du har gett mig presenter som varit dyra och så

Men du har inte get mig nån tid på flera år

Du börjar först bry dig när du märkte att nåt va fel

Hallå!! De har de varit jävligt länge.

Men du märkte såklart inte de


Först när jag börja ignorera dig, låste in mig på mitt rum i några dar

Men du fattar fortfarande inte vad felet var

Det är inge fel

de är bara de att jag har märkt att, jag klarar mig bättre utan dig

så varför

Av mitt-liv- - 17 januari 2009 00:22

Jag vet att jag gråter

Jag vet att jag lider

Det blir bara värre

Fy fan va de svider


Jag har aldrig öppnat mig för nån

Rädd för nåt jag inte vet

Allt i mitt liv är så fel

Vad ska jag göra åt de?


Jag har tagit min pina

i tystnad i så många år

de har get mig ett djupt sår


det svider varige gång

jag ler mitt falska leende

viskar alla vita lögner

seger att jag mår bra för att slippa alla problem


Jag känner mig död


så jävla död på så många sätt


Av mitt-liv- - 14 januari 2009 00:51

jag är kall

som sten


mitt leende är fruset

men inge mer

alla kan le

även om mitt är falskt

lyckan gav jag upp för länge sen


kärleken förrådde mig

jag är så ensam jag är så kall




Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du någonsin tänkt tanken att ta ditt liv?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards